Kockar

Blog za kladionicare

  • Kategorije

  • Unesite svoju adresu e-pošte da biste se prijavili na ovaj blog i primali obaveštenja o novim člancima preko e-pošte.

    Join 5 other subscribers
  • Arhiva

  • novembar 2011.
    P U S Č P S N
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
  • Par rijeci o blogu

    Namijenjen je svim ljudima,koji vole sport i sportsko kladjenje.Da se odmah razumijemo,ovdje necete naci 100% sigurne tipove ili dojave,ja se time ne bavim. Moji tipovi zasnovani su na analizama,statistici kao i velikom iskustvu u samom kladjenju. Dobrodosli!

  • Anketa

  • bet-at-home

  • Meta

03.11.2011. – Liga Evrope

Posted by kockar na 3. novembra 2011.

Pozdrav svima,evo nesto za danas..

Kazan – Tottenham – 1 1.90
Ovo sam morao da ispratim,znam da je tesko igrati protiv Totenham-a i ova kvota nije bas najbolja ali.. Igrom slucaja,gledao sam proslu utakmicu ova dva tima u Engleskoj i mogu slobodno da kazem da Totenham nista nije pokazao. Gol Pavlicenka iz slobodnog udarca i vise nista..Rusi su na drugoj strani imali i vise od igre ali hvalilo im je malo srece da zavrse te akcije. Mislim da ce pred svojom publikom igrati jos bolje i zatresti mrezu bar jednom 🙂

Shamrock – PAOK – 2 1.95
Nema puno toga da se kaze za ovaj mec. Grci ukoliko misle da nesto naprave moraju da pobijede gotovo amaterski klub..Istina,tesko su ih savladali kod kuce ali mislim da je kvalitet debelo na njihovoj strani i kvota je sasvim dobra..

Nekoliko zicera koji bi morali da prodju a nisu losi da se pojaca neki tiket..
Twente – Odense – 1 – Domacin je u dobroj formi i ocekujem puno golova,pa moze i dupla pobjeda.

Metalist – Malmö – 1 – Metalist se poigrao sa Svedjanima cak i sa igracem manje. Vise sam ocekivao od Malme-a ali izgleda da ipak nisu dovoljno jaki..Takodje,dupla pobjeda.

Atl. Madrid – Udinese – Spanci pod moranjem..prvi mec je bio tvrd,cini mi se bez mnogo zelje za pobjedom i sa jedne i sa druge strane. Udineze je ipak u samom finisu uspio da postigne golove. Ocekujem slican mec..bez mnogo prilika a samim tim i golova. Po onome sto sam vidio iz prve utakmice ne usudjujem se igrati na pobjedu domacina,posebno ne jer je jako slabo placena..

Eto toliko,srecno svima!

Postavi komentar