Kockar

Blog za kladionicare

  • Kategorije

  • Unesite svoju adresu e-pošte da biste se prijavili na ovaj blog i primali obaveštenja o novim člancima preko e-pošte.

    Join 5 other subscribers
  • Arhiva

  • novembar 2011.
    P U S Č P S N
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
  • Par rijeci o blogu

    Namijenjen je svim ljudima,koji vole sport i sportsko kladjenje.Da se odmah razumijemo,ovdje necete naci 100% sigurne tipove ili dojave,ja se time ne bavim. Moji tipovi zasnovani su na analizama,statistici kao i velikom iskustvu u samom kladjenju. Dobrodosli!

  • Anketa

  • bet-at-home

  • Meta

Subota 05.11.2011.

Posted by kockar na 5. novembra 2011.

Waalwijk – Groningen – 2 2.20
Helsingborg – Kalmar – 1 1.80 – Finale kupa koje se igra u Helsingborgu.Kvota je u padu,mnogo sam razmisljao o ovom mecu i ipak sam odlucio da odigram.Gosti su se namucili da dodju do finala i sigurno ce skupo prodati svoju kozu. Medjutim,Helsingborg je dokazao da je najbolji i ne mogu da zamislim da ovaj pehar ne zavrsi u njihovim vitrinama. Ono sto me malo brine je pad kvote i cinjenica da ce mnogi bas u ovom mecu vidjeti siguran tip zato oprez jer je ovo finale i ne mora sve biti rijeseno posle 90 minuta igre!

Blackpool – Millwall – Over 2.5 1.85 – Domaci su prekinuli seriju od dva poraza,ubjedljivom pobjedom u gostima Lidsu. Medjutim,gosti su u dobrom naletu i ne usudjujem se igrati protiv njih danas. Golovi su mi bolji izbor jer mislim da ne mogu izostati.
Coventry – Southampton – Under 2.5 2.00 – Lider protiv davljenika,mislim da nema nista gore. Ne sumnjam u pobjedu lidera ali mislim da moraju malo da odmore sa golovima a i malo bolje su placeni od „dvojke“.

Ipswich – Doncaster – 1 1.75 – Ipswich je vezao dva poraza,gosti takodje u rezultatskoj krizi. Mislim da danas nemaju nikakve sanse..

Srecno!

Postavi komentar