Kockar

Blog za kladionicare

  • Kategorije

  • Unesite svoju adresu e-pošte da biste se prijavili na ovaj blog i primali obaveštenja o novim člancima preko e-pošte.

    Join 5 other subscribers
  • Arhiva

  • novembar 2011.
    P U S Č P S N
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    282930  
  • Par rijeci o blogu

    Namijenjen je svim ljudima,koji vole sport i sportsko kladjenje.Da se odmah razumijemo,ovdje necete naci 100% sigurne tipove ili dojave,ja se time ne bavim. Moji tipovi zasnovani su na analizama,statistici kao i velikom iskustvu u samom kladjenju. Dobrodosli!

  • Anketa

  • bet-at-home

  • Meta

06.11.2011. – Nedjelja

Posted by kockar na 6. novembra 2011.

Mnogo sam razmisljao da li uopste bilo sta da igram danas..A onda mi se javila ideja,tesko da moze biti gori dan nego juce..Iskreno,ne mogu da zamislim da pored ovoliko utakmica ja nemam bar jedan tiket 🙂

FC Copenhagen – Lyngby – Ovo mi je nekako prvo upalo u oci. Kopenhagen je dominantan u domacem prvenstvu. U Evropi bas ne blistaju ali to nikako ne umanjuje njihove sanse za osvajanjem Danske lige. Lyngby je tim iz samog dna tabele,mada mislim da im tu nije mjesto ali.. Uspjeli su da nanesu prvi poraz Nordsjaelland-u ove sezone kod kuce. Naravno,domacin je apsolutni favorit to ne moze da se ospori ali po kvoti 1.25 ja to necu ispratiti. Moj tim za ovaj mec. Lyngby daje gol.

Reading – Birmingham – 1 2.25 – Gosti u dobroj formi ali mislim da ih umor polako sustize i to vidim kao prednost Reading-a da konacno pobijede. Juce sam se posteno ispromasivao kad su Englezi u pitanju. Jos jedna opcija za ovaj mec je oba tima daju gol..

Leicester – Leeds – Gol Gol – – Domaca ekipa jeste kvalitetna i u dobroj formi iako jos uvjek bez trenera. Posle blamaze Leeds-a u proslom kolu sigurno da ne mogu odigrati gore. Doslo je do promjene golmana koji blago receno u prosloj utakmici nije ni postojao..Ocekujem da zaigraju bolje i postignu gol danas,domacima izgleda to i nije problem.

Atalanta – Cagliari – 1 2.25 – Tezak mec,ipak biram pobjedu domacina. Atalanta na svom terenu igra odlicno dok su gosti potpuno razocarali protiv Lacija.

To je to..srecno svima!

Postavi komentar